Projektowanie identyfikacji dla małego operatora internetowego to dosyć skomplikowany proces. Bezpośrednią konkurencją dla takich firm są wielkie, często międzynarodowe korporacje. Dlatego tak istotne jest zbadanie potrzeb odbiorcy, których wielkie korporacje nie spełniają i wykorzystanie tej wiedzy przy planowaniu i projektowaniu identyfikacji dla małego operatora.
Mały operator to wielkie wyzwanie
Przy projektowaniu identyfikacji postanowiliśmy wykorzystać fakt, że Gwarcom to firma o zawężonym terytorium działania, prowadzona przez ludzi, którzy pochodzą z miejsca gdzie świadczone są usługi. Bezpośredni język komunikatów pod hasłem "Twój sąsiad od Internetu" i lokalny charakter to coś, czego nie uda się osiągnąć dużej korporacyjnej konkurencji.
Postawiliśmy na przyjazne kolory i gradienty składające się z odcieni fioletu i różu. W projektach pojawia się też dużo białej przestrzeni, dzięki temu materiały są lekkie i łatwe w odbiorze.
Uzupełnieniem identyfikacji są kreskówkowe postacie w formie 3D oraz język komunikacji w stylu bezpośrednich, skracających dystans między marką a odbiorcą komunikatów.
Strona internetowa to prawdziwe centrum sprzedaży dla Gwarcomu.
Reklamy w social mediach i materiały drukowane kierują odbiorcę na stronę internetowa. Dlatego musiała być ona przejrzysta, wygodna i responsywna. Również dla pracowników biura strona jest ważnym narzędziem sprzedażowym. Intuicyjność była priorytetem.
Dodatkowa możliwość składania zamówień online poprzez formularze kontaktowe ułatwia proces sprzedaży. Udało nam się stworzyć wygodną, przejrzystą i intuicyjną strukturę strony.
Dodaliśmy do tego nowoczesny, przyjemny design i dzięki temu zrealizowaliśmy założenia.
Kampanie reklamowe nastawione na pozyskanie kontaktów przeprowadziliśmy z dostosowaniem kreacji i opcji targetowania do każdej gminy. Kampanie wspierane przez wpisy kierowane do konkretnych miejscowości przyniosły zadowalające efekty w postaci leadów.
Cały czas na bieżąco obsługujemy fanpage Gwarcomu. Udostępniamy tam ciekawostki, aktywizujące posty i wpisy informacyjne. Utrzymujemy stały kontakt z odbiorcami i zwiększamy ich zaangażowanie.
#światłowód
#opoczno
#lokalnyoperator
#światłodlaopoczna
Gwarcom po roku w liczbach
Wykonana przez nas praca, w połączeniu z wysoką jakością usług świadczonych przez Gwarcom przyniosła naprawdę zadowalające rezultaty. Zwłaszcza gdy weźmie się pod uwagę, że zasięg sieci światłowodowej ogranicza się do trzech powiatów.
0+
Klientów w ciągu roku
0
Gmin na których działa Gwarcom
0+
Odbiorców w mediach społecznościowych
0+
Pozyskanów leadów z kampanii Social Media
Potrzebujesz projektu loga i identyfikacji?
Wypełnij brief lub skontaktuj się z nami i powiedz czego potrzebujesz, my zajmiemy się projektem.
Social media
Kampanie reklamowe nastawione na pozyskanie kontaktów przeprowadziliśmy z dostosowaniem kreacji i opcji targetowania do każdej gminy. Kampanie wspierane przez wpisy kierowane do konkretnych miejscowości przyniosły zadowalające efekty w postaci leadów.
Cały czas na bieżąco obsługujemy fanpage Gwarcomu. Udostępniamy tam ciekawostki, aktywizujące posty i wpisy informacyjne. Utrzymujemy stały kontakt z odbiorcami i zwiększamy ich zaangażowanie.
#światłowód
#opoczno
#lokalnyoperator
#światłodlaopoczna